KVADRA ASSISTANCE

Call Center на аутсорсинг. Кредитний брокер

Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE – професійна та якісно організована система комунікації з клієнтом, яка дозволяє підвищити ефективність вашого бізнесу і принести очікуваний прибуток.

У нашому розпорядженні знаходиться сучасне інноваційне обладнання, безліч телефонних ліній, міцний штат кваліфікованих консультантів.

Вміння організувати і налагодити процес залучення клієнтів, здатність створити постійну, актуальну клієнтську базу – є основною складовою будь-якого бізнесу. А досягти позитивних результатів можна скориставшись послугами Контакт Центру.

Наразі працюють 4 майданчики Контакт Центру: Київ, Сміла, Біла Церква, Кременчук.

Кількість співробітників – більше 300!

Обслуговування найкрупніших поштових операторів України, крупних ТВ та Інтернет провайдерів, операторів мобільного зв’язку, банків, страхових компаній, тур операторів та авіа операторів, а також державних компаній.

Переваги використання Контакт Центру KVADRA ASSISTANCE:

Гаряча лінія з можливістю виділення номеру 0-800

+ Автоматизований процес набору номерів;

+ Приймання вхідних дзвінків;

+ Відправлення комерційних, акційних і сезонних пропозицій через SMS, Viber, E-mail;

+ Якісна і коректна обробка звернень;

+ Фіксація всіх аналітичних даних при взаємодії з клієнтом;

+ Продаж товарів та послуг;

+ Таємний покупець;

+ Статистика звернень;

+ Формування та актуалізація баз даних

+ Управління дебіторською заборгованістю, в т.ч. проблемною

+ Сучасне програмне забезпечення;

САЙТ КОМПАНІЇ: www.ikvadra.com.ua