Call Center на аутсорсинг. Кредитний брокер
Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE – професійна та якісно організована система комунікації з клієнтом, яка дозволяє підвищити ефективність вашого бізнесу і принести очікуваний прибуток.
У нашому розпорядженні знаходиться сучасне інноваційне обладнання, безліч телефонних ліній, міцний штат кваліфікованих консультантів.
Вміння організувати і налагодити процес залучення клієнтів, здатність створити постійну, актуальну клієнтську базу – є основною складовою будь-якого бізнесу. А досягти позитивних результатів можна скориставшись послугами Контакт Центру.
Наразі працюють 4 майданчики Контакт Центру: Київ, Сміла, Біла Церква, Кременчук.
Кількість співробітників – більше 300!
Обслуговування найкрупніших поштових операторів України, крупних ТВ та Інтернет провайдерів, операторів мобільного зв’язку, банків, страхових компаній, тур операторів та авіа операторів, а також державних компаній.
Переваги використання Контакт Центру KVADRA ASSISTANCE:
+ Гаряча лінія з можливістю виділення номеру 0-800
+ Автоматизований процес набору номерів;
+ Приймання вхідних дзвінків;
+ Відправлення комерційних, акційних і сезонних пропозицій через SMS, Viber, E-mail;
+ Якісна і коректна обробка звернень;
+ Фіксація всіх аналітичних даних при взаємодії з клієнтом;
+ Продаж товарів та послуг;
+ Таємний покупець;
+ Статистика звернень;
+ Формування та актуалізація баз даних
+ Управління дебіторською заборгованістю, в т.ч. проблемною
+ Сучасне програмне забезпечення;
Прийом дзвінків
Прийом вхідних дзвінків нашим Контакт Центром. В основному, це відповіді наших співробітників на найбільш поширені питання. Готові опрацьовувати різні проекти, що вимагають спеціальних знань. Для цього прописуються спеціальні скрипти і проходить навчання менеджери, які будуть приймати участь в обробці дзвінків.
Прийом заявок і замовлень
Ваш бізнес інтенсивно розвивається і не вистачає людей щоб справлятися з потоком клієнтів? Або вам необхідно швидко почати обслуговування клієнтів на найвищому рівні? Тоді ця послуга для вас.
Віртуальний секретар
Прийом дзвінків займає у вас багато часу? Ми допоможемо вам структурувати потік дзвінків.
Йому необхідно особисто телефонувати клієнтам для підтвердження візиту та інформування про нові можливості. Ми готові взяти це на себе.
Гаряча лінія
Якщо ви хочете перебувати з вашими клієнтами на зв’язку 24 години на добу 7 днів на тиждень, давати консультації про ваші товари і послуги, поліпшити думку і відгуки про компанію – ця послуга просто незамінна.
Аналітика та звітність
Всі необхідні звітні дані, а також статистична інформація про виконану роботу, в тому числі запис дзвінків.
Технічна підтримка клієнтів
90% питань з технічної підтримки вирішуються по телефону. І якщо ви хочете скоротити витрати на утримання штату, що забезпечує дану послугу – замовляйте наш сервіс.
Служба контролю якості
Бажаєте отримати зворотній зв’язок від ваших клієнтів, дізнатися що необхідно змінити або поліпшити, з’ясувати рівень лояльності покупців. Відповіді на ці та подібні питання ви отримаєте за допомогою нашої послуги.
Таємний покупець
Хочете оцінити якість роботи вашого персоналу, дізнатися всі переваги і недоліки взаємодії зі споживачем, зрозуміти, де втрачається конкурентоспроможність і ефективність? Тоді, ця послуга для вас!
Телемаркетинг. Холодні дзвінки
Вам потрібні нові клієнти? Заощаджуйте час на прозвін бази клієнтів і презентацію своєї пропозиції.
Актуалізація бази даних
Допоможемо недорого і ефективно підтвердити актуальність існуючої бази клієнтів, а також оперативно наповнити її новими потенційними клієнтами
Інформування клієнтів
У вас діє акція? З’явилися новини, які необхідно донести до клієнтів? Ми максимально оперативно і якісно проінформуємо ваших клієнтів
Проведення опитувань по телефону
Плануєте вивести на ринок новий товар або послугу? Необхідно підвищити лояльність вже існуючих клієнтів? Опитування – незамінний інструментом для підвищення конкурентоспроможності вашої компанії.
САЙТ КОМПАНІЇ: www.ikvadra.com.ua